//Superdupaschaaa: I'm Proud To Be My Self ♥

I'm Proud To Be My Self ♥



Hey readers , nak tanya ni korang rindu aku tak tak rindu , oh it okey ingat aku kesah *jeling* hihih 
Okey jam sudah menunjukkan tepat pukul 6:58 AM - 4/12/2011 . Aku tak boleh tidur ape lagi online lah kan , dah terlanjur aku online aku bukak facebook *sudah semestinya* and bloging . Gatal tangan pulak nak edit-2 tukar sana sini bagai , haaa ini lah hasilnya tak cantik pun kan dah diam *banyak songeh pulak,aku perli kau* 

Aku nak story dekat hampa semua yang birthday aku baru je haritukan , So siapa yang tak wish tu tak dapat nasik lemak k hihihiw gurau je *jelir lidah* Aku dapat present dari mama k jangan jelous , btw benda ni sangatlah aku nak tapi angan-angan taik ayam *muka sedih*  Tapi mama makbulkan jugak angan-angan aku tu kan . Nak tahu aku dapat apemehh nak bisik saat hihi , Aku dapat handphone k SONY ERICSSON VIVAZ warna meroon k macam tahu-2 je mama yang aku suka warna tu kan *biasa gerak hati ibu* Aku pernah cakap dekat mama yang aku teringin nak handphone bertouch-touch bagai jadi tu yang dia belikan untuk aku , thanks maa ilebiu muuaahh 

 mainImage.altImageText

Taraaa , ni lah handphone aku sekarang acano comel kan handphone ni dah lama 2 tahun yang lepas dia dah hotsentap . Apa-apa pun aku happy sesangat thanks Allah , may allah bless me always aminn  Tak lupa jugak Abi saya yea lupa nak story pasal dia nanti dia bising pulak , nak pemous jugak sayang aku ni kan btw dia bagi aku rantai silver yelah emas tulin tak mampu dia nak beli dah sah jadi bini dia baru dapat kot angan-angan nak pakai emas pulak kan hihihi rantai tu comel sangat-sangat k thanks you so much sayang and i love you always  

#Okey lah aku dah tak larat nak type keybord ni lagi nak hadap lappy ni berjam-jam buat ape ngantok wehh * tepuk-tepuk bantal *Next time aku share story dengan korang lagi  kbooii guys 
 

Nathasya  

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012