//Superdupaschaaa: # Xiuxiu Meitu - Edit Gambar Paling Best

# Xiuxiu Meitu - Edit Gambar Paling Best



♥ ANNYONGHEYO 



Hey readers , Aku tengah boring sangat-sangat memang tak tahu nak buat ape asyik menghadap facebook je ade ape entah aku pon tak tahu hihiw . Okey teruskan kepada entry tasya hari ini , aku nak share dengan korang semua macam mane nak edit picture like korean girl/guys tu . Mesti korang pernah tertanya-tanya dekat kepala hotak korang kan ' eh cantiknye lah diorang ni , tapi mane diorang edit yea diorang gune softwere ape haa --'

Orait korang dah jumpe jawapan die sekarang xiuxiu.meitu.com  ni dah lame di perkenalkan since 2008 lagi dan xiuxiu meitu ni sudah ' hotsentap ' di china dan diperbuat pun dari china juga . Dulu mula-mula mama aku yang bagi tahu dekat aku yang softwere china ni best then die suruh aku try cuba , dengan menurut perintah aku try-try lah download , mama aku tahu yang aku suke sangat dalam bidang mengedit-edit gambar ni lepas tu die lah yang suruh aku download xiuxiu meitu ni . Pada mula aku tak reti langsung nak guna tekebil-kebil biji mata tengok satu persatu mane tak nya dalam tulisan china wehh mane tak kerut dahi kejap :P

Xiuxiu meitu ni dalam tulisan china so pandai-pandai lah korang bukak translate k , ' Warning ' softwere ni mungkin ade Virus k . virus paling besar and paling berbahaya pada pc or lappy korang k aku cakap awal-awal sebelum terjadi . If pc or lappy korang penuh sampai pc tak termampu nak menampung mybe ia akan terkena virus tu k aku tak main-main apa-apa jadi aku tak nak bertanggung jawab aku dah bagi tahu awal-awal dekat korang :) Tapi sekarang sudah di perbaharui dengan dua pilihan sama ada korang nak download softwere 2.7.6  or 3.0.1 . korang try lah best sangat-sangat k .




Kalau korang nak tahu aku gune 2.7.6
ni link softwere xiuxiu meitu : http://xiuxiu.meitu.com/
Good Luck guys  :)



THANKS PEEPS .. 


With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012