//Superdupaschaaa: Holiday : Desaru Johor Baharu

Holiday : Desaru Johor Baharu


Hey Readers

 Happy Monday guys , Mulakan hari anda dengan senyuman  jangan jadi macam aku bangun tengah hari buta ni *kerut muka* Eh lambat berapa minit je k , watlek-watlek 

Memandangkan aku baru balik dari honeymoon eh silap yea Ohh hihihik sorry holiday lah tak baik korang tau *with family k , perjalanan mengambil masa selama 5jam setengah tu pun mama tak banyak berhenti , nak naik kematu punggung aku duduk lama-lama dalam kereta tak senang duduk tahu . Akhirnya sampai jugak , not bad tempat tu indah sangat best sangat . Sebenarnya tak sabar-sabar nak tengok hotel macam mane maklumlah aku ni cerewet ya amat  Sampai je dekat hotel aku orang pertama yang terhegeh-hegeh nak pegang kad bilik masuk je bilik hotel tuu " omak kau bosau gilo " haha  jakun sekejap  Kemas-kemas baju susun semua barang then keluar jalan-jalan meneroka hotel yang luas tu . time tu snap gambar betul-betul dekat tengah-tengah padang berhadapan dengan pantai betul-betul nak bagi orang pandang habis kerek , hahaa *lantak lah asal jelous 



comel tak ? comel kan lagi-lagi suami kita dekat sebelah tu atoto omey lah awak . 
aku ingatkan dia buat muka seposen dia maklumlah tak cukup tido . hihik apa-apa pun abi omey lah  geram nak tubit ? *buat muka comel  *

Act kita orang snap gambar merata-rata tempat yang paling aku terkilan dia ade cakap dekat aku dia nak bawak aku snap gambar dekat jeti , tapi time tu tengah panas dia cakap esok lah kita snap lagi aku pun okey jelah tuptup dah sampai shah alam baru dia bukak cerita dia cakap him: umi kita tak tangkap gambar dekat jeti tu pon kan  * muka sedih * aku boleh tak ingat yang dia nak pegi sana yang dia pon satu bukan nak ingatkan aku , kan dah kesian dekat dia  Tapi tak ape dia ade janji yang dia nak bawak aku hari-hari pegi mana-mana yang aku suka dia sanggup teman and bawak kan . atototo so sweet sayang  k umi pegang janji tu k abi . The best moment ever bercuti dengan dia and family aku ingat sampai bila-bila . thanks for everthing mama sebab sanggup bawak kita orang bercuti  thanks for everthing abi sebab sanggup layan karenah aku yang manja yang nak kan perhatian ni tanpa jemu , sayannngg abi ! Finally , i just want say thanks dekat mama sebab bagi kita orang together-gether and dapat kenal lebih dalam antara satu sama lain


See ya readers kboii 
Nathasya  




With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012