//Superdupaschaaa: My Bad Behavior #Muhehehe ─‿‿─

My Bad Behavior #Muhehehe ─‿‿─



Hey Readers

Morning readers , Korang ade bad behavior takhah tak tahu ape maksud bad behavior tu pergi bukak Mr.Translate . Bad behavior it like means perangai buruk korang yang korang tak boleh tinggalkan and benda tu yang selalu korang buat tanpa korang sedari . Alright , aku pun ade bad behavior ni k manusia mana ade yang sempurna kan , lain lah kalau korang rasa diri korang tu sempurna sangat tu nama nya bukan manusia lah tu *cek betul-betul diri tu huhehehe

Nak tahu ape bad behavior aku or dalam translate malay ' perangai buruk aku yea aku tahu mesti korang terhegeh-hegeh nak tahu kan . Siapa gelak aku gigit telinga dia 20x okey tengok lah (Y)


Sebelum tu nak show off dekat korang gambar aku origanal tak edit okey cuma letak nama tuu je . HAHA buruknya lah muka . tengok mama pun nak pemous hihihi .
THE NEW FACE WAKING UP

  Aku suka gigit kuku bila aku tengah bosan , berangan kadang-kadang kuku aku dah tak rupa macam kuku dah macam bentuk gigi gorila pun boleh jadi .
Aku gila shopping , bawak lah pergi mana-mana mata aku mesti meneroka cari kedai yang aku rasa unik dekat mata kepala aku ni .
Aku suka menigau bila tengah tidur . entah aku pon tak tahu lah bila masa aku menigau .
 Aku suka beli barang yang berulang-ulang tapi bezanya dari segi warna , bentuk , dan size tapi benda yang sama *muhehehe
Aku suka kumpul barang-barang yang pelik-pelik yang orang lain tak ada tapi aku ada .
Aku suka beli then kumpul baju-baju dress-dress banyak-banyak yang aku rasa cantik . lepas tu simpan dalam almari buat pekasam agak-agak rasa nak pakai , aku pakai if tak tekeruk lah baju-baju aku tu .
And last sekali , aku sangat lah Fussydalam segala hal pun k i'm very fussy sampai family and boy friend aku dah masak dengan perangai aku ni muhehehe 

Macam mana puas hati korang , perangai aku memang macam-macam siapa lama kenal aku dia aku faham aku sedalamnya , if korang baru nak berjinak-jinak kenal aku and tak tahu macam mane perangai aku duduk diam-diam silent mulut tu dengan gam gajah  


Nathasya

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012