//Superdupaschaaa: # Berhijab Ala-Ala Hana Tajima & Yuna

# Berhijab Ala-Ala Hana Tajima & Yuna



 Annyongheseyo and happy sunday peeps !

Orait kali ini aku nak bercerita about ' Hijab ' aku tahu semua gadis terutamanya bagi remaja perempuan di peringkat umur macam aku dah start gemar pakai hijab ni . Ya aku tahu hijab ni dah di perkenalkan lama jugak mybe about last year lagi kan so baru harini aku nak buat entry about hijab k . Maklumlah sebelum ni nak buat entry pasal ni tapi malas punya pasal , banyak idea-2 aku reject sebab ' AKU MALAS ' wehehe :B 

HanaTajima & Yuna  



Macam mana style kan ? tak semestinya memakai hijab ni hanya boleh berbaju kurung atau begitu sahaja , kita boleh pelbagaikan pakaian kita dari hujung rambut hingga kehujung kaki . Mengikut kretiviti seseorang jugak kalau dia bijak memakai dan menghasilkan pakaiannya dengan unik mesti orang tengok dengan mata terbeliak seperti ini ' :0 ' Woahhh waktu tu berjalan dengan penuh  bangganye kan*hihihi .

Untuk pengetahuan korang , fesyen hijab ni berasal dari negara Arab . Cube korang tengok gadis-2 arab yang cantik-2 tu kebanyakan semua memakai hijab bukan ? cantik wehh :)
Okey sampai sini je entry aku pada harini dah tak ada idea dah , Apa kata sebelum korang chaw korang tengok gambar aku yang tak seberapa lawa ni k weee malu lahh  :D


*Hikhok nak jugak die kenn :D
 aku memang failed and tak pandai pakai hijab like Hana Tajimah or Yuna  -.-
abaikan tangan tu boleh kan ? ;p


Thanks peepss ..

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012