//Superdupaschaaa: Part#1 : Kelasss Kau Membebel Bersama Tasya In The House

Part#1 : Kelasss Kau Membebel Bersama Tasya In The House





ไฟล์ภาพในบอร์ด Hey peeeppss ! OGOSH , rindu dekat kita tak ? huwaaa #'(  btw lama gila aku dah tak up to date blog aku ni kenns . Untuk pengetahuan semua aku tibe-2 hilang ingatan tu yang lupe terus dekat blog ni # cett nampak sangat tipunye kan :D muahahaha . Btw korang cantik kan beg ni , sumpah aku suke gila okey dengan reka bentuk die then dengan lambang bendera British . Woahh i'am love it :o belikan boleh ? wuahhua. 

Wehehehe , Okey sebenarnya tak ade story nak diceritakan untuk korang semua . Hanya sekadar suke-2 saje k . sebenarnye tengah boring ni  :'|  untuk pengetahuan korang semua pembaca setia * kalau ade lah kan #P buat masa sekarang titew happy sangat awok , tahu ?! mueheheh . Aku tengah cuti seminggu ni so memang tak pegi mane-2 pon stay dekat rumah je tu yang melambung boring gile ni :\ macam mane pulak dengan korang ? ade benda extream korang buat time cuti ni . share lah dengan aku :) 

Untuk pengetahuan korang kalau korang perasan lah kan tapi aku rase semua orang mungkin tahu jugak kan , bulan ni bulan " October " bulan malang kot kan , hujan tak henti-2 . Kalau hujan terus tak ape , ni sambung-2  kejap berhenti , kejap tak . Tapi best jugak kan , sedap tido kalau tengah hujan-2 layan je kan , lagi-2 bagi kaum adam kaum lelaki paling suke la kan tido pakai boxer lepas tu tido sampai esok hari . Selagi hujan tak berhenti selagi tu tido . Eleh macam lah aku tak tahu kan . Haa , jangan nak buat muke kerut-2 bagai wahai kaum-2 lelaki . Aku tahu pon dari budak-2 facebook lah , update status macam-2 . #D . emm okey aku rase sampai sini je lah aku berceloteh , lain hari pada waktu bile-2 dalam rancangan ' Kelasss kau membebel ' bersama tasya :D * haha bajet jadi hos sekejap , dalam ni jelah dekat luar mybe orang cakap kite merepek pulak acano ? hikhokk . kboii peeps </3
  
                                                                                                                                                                           BERSAMBUNG.. 


With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012