//Superdupaschaaa: # Friendship never end

# Friendship never end


ไฟล์ภาพในบอร์ดHey peeps , kepada sesiapa yang selalu visit blog aku ini thankyousomuch yang tak terhingga awak *Nah amek carnival3.gif gula-gula kapas ni sorang satu ,anda amatlah saya hargai .Okey done, berbalik kepada post aku harini act nak cerita pasal kawan-kawan yang paling sayang and most important pasal diorang ni , diorang tak pernah kedekut ilmu and faham bila aku tengah sedih atau gembira iaitu Maria syarifah , Danial nazrin and most cute person Amalina Natasha ouchhh! i really miss them :'I  ( beb bila nak meet lagi :'( 

Hari sabtu lepas ( 16/7/2011) aku dengan mama jalan-jalan dekat rumah lama dekat usj subang je 
tiba-tiba ternampak mereka sambil bermain guitar bersama-sama (ahah ayat baku xD) macam yea , tapi macam tak pulak. Ahah motif ragu-ragu tak nak pergi takut salah orang malu aden dibuatnya , tapi hati ni dupdap dupdap macam nak pergi dekat diorang nak buad gempak lah kononnya . Patah balik sebab tiba-tiba hati nak tuka topik grr -,- watlek jap jalan-jalan buad muka tak bersalah :P
Tiba-tiba kedengaran satu suara yang memaggil "woii" dari arah belakang . tak salah orang memang kan aku ni hahahah.Tanpa memberi isyarat diorang terus peluk aku dengan eratnya nampak sangatlah yang diorang rindu dekat aku tahap babun melalak.Dah macam jejak kasih dah aku rasa 4tahun tak jumpa tiba-2 muncul macam hantu ahahahah .

Last membebel , apa-apa pon aku tetap sayang dekat korang even kita dah tak sama sekolah , tak sama study, dah tak sama-sama bergosip . aku rindu zaman-zaman dulu kala kita and tak akan pernah pupus dalam    ingatan aku . Puasa nanti aku datang lepak-lepak dekat sana dengan korang semua okey . Maria - apa-apa hal kau contect aku okey . Amai - budak pendek yang suka bercakap guna isyarat mata comel anda itu , jangan lupa contect aku ape-ape hal orang kacau kau bagi tahu dekat shuperman kau ini okey hahaha :'P
Arin - tolong jagakan dua orang ini untuk aku okey and kau tak habis ajar aku main guitar sial kau tu mana acii wehh -.-      
iloveyoumoreandmorelahbadut-badutsayang       
                                          
                                                                                                                                         Love Tasya


  

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012