//Superdupaschaaa: # Swear --------> iloveyou :'(

# Swear --------> iloveyou :'(


 Hey peeps , okey entry kali ini aku cuma nak story about my property cerita tak panjang mybe entry kali ini aku nak lepaskan semuanya dekat sini tak nak pendam-pendam lagi D': 
Sumpah aku terlampau rindu dekat dia sangat-sangat . Bukan aku gedik nak post entry macam ini tapi hati dah tergerak nak luahkan dekat sini , dari pada aku berpendam bukan :') Dah nak dekat sebulan berapa hari entah dah tak pernah  jumpa dia dah mane lah tak rindu wehh .Lepas aku gaduh dengan dia haritu terus dah tak jumpa .aku mengaku aku ego sangat dengan dia .Dalam beberapa hari kami gaduh lepas tu terus dah tak text-call , takcare antara kita orang , disebabkan dua-dua ego kuat masing-masing buad hal sendiri tak perdulikan langsung aku dekat sini . 

Macam mama selalu pesan dekat aku # kalau betul betul lah dia sayang dekat kakak w'alau apa terjadi sekali pun dia akan cari kakak balik , jangan kita pulak terhegeh-hegeh nak dekat dia nanti dia ingat kita ni perempuan apa pulak . ingat kakak permpuan jaga maruah itu lah satu satunya mahkota kita sebagai permpuan # end- Sejak mama pesan dekat aku macam tu aku ikut ape yang mama pesan semua tu ada sebabnya . And selang beberapa minggu tu aku berdiam diri akhirnya dia text aku . Tengah sedih gila vavi tu tiba- tiba * tettettettet(bunyi handphone yg tak pernah berbunyi sebelum ini :'P) " I MISS YOU " Wahh tergamam sekejap , alangkah bahagianya hati time tu :'D Lepas tu kita orang terus berubah, masing-masing jaga hati masing-masing alhamdulilah akhirnya . :') 


Ps: Sayang i'm so sorry okey , promise saya sayang awak sorang sahaja :'I
 Nan neoreul saranghae Arie ❤ 

                                                                                                                                  Love Tasya Photobucket

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012