//Superdupaschaaa: Tips Menarik Perhatian

Tips Menarik Perhatian

   Berniat nak tarik berhatian seseorng? atau nak dapat nak dapat lebih ramai kawan? Keyakinan diri itu amat penting tapi itu belum menjanjikan apa-apa.Kalau selama ini gagal memikat atau menarik perhatian seseorng untuk tertumpu ke arah korang. mari mari mari cuba tips ini ..
  • Gunakan senyuman yang paling bersinar. hanya perlu senyum smapi ke telinga . tenung dari jauh matanya sedalam-dalamnya buad dia tunduk tersipu-sipu malu 

My God You're So Pretty

  • Gayakan rambut  "se'korea " yang mungkin. seeloknyaa gayakan rambut anda dengan gaya terkini ! Bagi yang bertudung, Lilit selilitnya bagi nampak comel macma yuna . Mybe anda mungkin lebih comel dari yuna.



  • Bermakeuplah.Tetapi jangan telalu over . Nipis cukup .Jangan terlalu tebal macam letak tepung gomak dekat muka. Blusher tak perlu banyak , lipstik tak perlu tebal macam opera cina . Eh ! seeloknya tak pakai pun tak ape .Be youself *thumbup*
  • Berpakaian simple tapi selesa, tak perlu mengerlip macam nak pergi clubing, Semestinya berpakain sopan,tak branded pun tak apa asalkan pakaian itu bercuci dan tak bau hapak !
  • Memakai bauan minyak wangi yang menyenangkan .Fruity atau floral atau saja bauan yang soft dan calming atau pun bauan perfume nak mengawan . eh! Lavender. Pastikan memakai deodoran setiap hari. Elakkan dari menyembur ridsect,febreeze, atau ammeltz yoko-yoko di ketiak ! eeyouu =="
  • Tunjukan gaya jalan yang meyakinkan dan mempersonal ! Bayangkan seolah-olah berada atas pentas peragaan.Selalu cuba untuk berjalan dengan bangga, tanpa menunduk kepala ke bawah . Elakkan juga jalan style menyeret selipar! Oh Tidak ! annoying gila pemalas . cepat menghauskn bunga atau tapak kasut. hello ! sila angkat tapak kaki ! 


  • Jadi seorang yang gila-gila , sensa of humor itu penting untuk buad orang lain rasa selesa dengandiri kita.Tak penar ke kalau asyik buad muka serius je ? teging ? dan hengek ?! wey berubahlah . Nak ramai kawan kena murahkan senyuman anda ringan tulang dan paling penting tak berkira ! Oh Tidak 
                                                                                                                                                                                                 



                                                                                                                                                                                     
 LOVE TASYA 

      



With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012