//Superdupaschaaa: Kinda Happy :D

Kinda Happy :D





cakk ! blogggg rindu gila dekat kau . sorry lame tak intai kau now busy banyaklah sayang . 
eh ehh , nak dengar cerita tak ni ? ehem ehem 

okey now aku happy dah sekarang . puas hati aku ! alhamdulilah syukur sangat-sangat semua dah selesai , yang lame punya cerita aku dah bungkus letak dalam kotak buang jauh-jauh :) . aku malas nak fikir semua tu lagi buad sakit otak je -_- . pasal budak-budak yang aku pernah story dulu tu hurrm aku malas nak pusing belakang bukak cerita lagi , fikir kehadapan tak nak toleh belakang lagi (beracun). sekarang aku dah tahu ape erti kehidupan , berdikari tak nak susahkan mama lagi . kalau dulu nak ape-ape mesti mintak dekat mama kalau tak dapat merajuk hahah *kantoi sudah eleh macamlah korang tak pernah tembak karang :D 

 but sekarang aku semua sendiri nak apeape cari sendiri , nak benda aku usaha sendiri sampikan mama tegur nasib tak marah . aku cakap papa belikan , kalau mama tahu gerenti dia marah sebab mama penah cakap kalau nak ape-ape mintak dekat mama jangan guna duit sendiri . hakikatnya aku degil :p tak nak dengar cakap well you no me hoho . pasal kawan tak nak kawan tu aku tinggalkan macam tu malas nak dengar dah aku ade kawan yang lebih memahami aku , kalau aku kawan dengan kau pun aku tak happy buad aku sakit hati je hari-hari lebih baik tak payah ! buad sakit mulut/tangan je nak cakap dengan kau , buad penat tangan aku menaip dekat sini . cemarkan blog aku ada lah , 


last msg : maybe lepas ni kita tak akan and tak mungkin kut kawan baik balik macam dulu . sorry you not mine's again :) 
aku dah bahagia sekarang , aku dah ada kawan yang faham aku *so please don't mess me right again, you want ? you do not find themselves grabbed me THANKS YOU :)


LOVE TASYA


With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012