//Superdupaschaaa: Kesah Ape Aku !

Kesah Ape Aku !


Hey readers , what's upp ! err langsung tak ada mood harini, nak thu sebab ape? sebab tak datang sekolah haha . No lahh ! sebab .. okey aku ade sorang membe we all kawan dah dekat 2 tahun maybe. Start sekolah tahun ni okey macam biasa kawan . and masuk bulan 2 tadi tiba-tiba merajuk dengan aku bukan aku sorang dengan 2-3 kawan yang lain. tak ada sebab dia nak merajuk dengan aku. aku kesah ape bukan salah aku tak ingin aku nak pujuk kau , kau yang buad hal kau datanglah sendiri mintak maaf dengan kita orang semua *siapa yang makan cili dia yang terasa pedasnya* kau yang buad hal dulukan tak besebab nak merajuk semua kau dah besar kau ada otak nak berfikir . takkan pasal hal kecik nak meraung sana sini. fikirlah sikit weiii ! aku tak tegur kau sebab aku sengaja nak tengok kau boleh hidup atau tidak tanpa kita orang semua aku tak buad lebih pon sebab aku tahu kau kawan aku  kalau bukan , kita orang dah dajal kau teruk-teruk .


Semalam hari kedua sekolah selepas cuti seminggu , otak tarak selera nak hadap buku . fikir cuti last week datang sekolah bukan semangat nak belajar , semangat nak bercerita and belajar tidur dalam kelas .* but not me okeyh ! lepas tu mulalah bukak cerita masing-masing gosip sana sini ape buad cuti sminggu haritu.cikgu bagi paper exam haritu bedebah betul . dapat berapa aku tak nak cerita bukan titelnya :p okey seperti biasa hari persekolah then dalam pejalanan keluar dari pintu pagar sekolah sambil tu menyakat kawan , tiba-tiba dia tegur aku 

* maybe ada hati nak baik balik dengan aku , okey aku tak kesah asal kau tahu apa kesalah kau yang tak tentu pasal nak merajuk tak nak kawan tanpa sebab dengan kita orang. and tolong lah ubah perangai kau yang kebudak-budakan tu . aku kurang suka ! matanglah sikit kau dah 16 tahun bukan lagi 6 tahun okey ?

Nahh amek nii meluat pulak aku dengan kau  -___- !



The End 





LOVE TASYA

                               


With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012