//Superdupaschaaa: I Miss You So Much :'(

I Miss You So Much :'(



i miss him

Wahai mataku yang gedik marilah ke alam mimpi yang indah . Shitt ! kenapa tak boleh tidur ni puas aku dodoikan biji mata yang comel ni tak boleh lelap-lelap jugak -___-.Boring jangan cakaplah dah tahap kritikal dah tak tahu nak buad ape.Nak msg dia mybe dia dah b'dengkur sampai meleleh air liur 
Act aku buad entry ni sebab aku rindu sangat dekat dia(abi)
abi come here , i need you now :'(

Abi , umi rindu ni dekat abi dengar takk ?! Nak msg/call dia tak boleh sebab credit handphone kering kontang tu yang melalak tak tentu fasal dekat sini.Act harini dia pergi holiday dengan family dia.pergi PD wahh! mesti bestkan jelous gila tak dapat pergi nak jugak main-main dekat pantai tu ingat dia sorang je ke nak, sampai bini disini dilupakan tak aci betol nak ikut jugak.Takpe janji dia happy dekat sana dengan family. skali skala dia dengan family dia ,takkan lah 27hours melekat dengan aku je kan.Think positive tasya !Takpe dia dah janji hujung bulan ni dia nak bawa aku pergi holiday tapi tak tahu dekat mane dia cakap rahsia . wahh rahsia ni yang tak boleh ni , tak sabar-sabar rasanya :D sehari tak jumpe dia rasa macam tak lengkap je hidup aku , mesti nak ada dia jugak kalau tak asyik rindu and lepas tu mula lah drama korea aku (menangis) haha 
macam-macam betul lah si tasya ni . and and last type darling please .......
p/s : Abi umi teringin nak makan ikan bakar aww! nyummy gila sedap terliur dah ni kempunan sudah ni :s

       Budak manja sesat menangis sebab abi tak dodoikan!



LOVE TASYA

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012