//Superdupaschaaa: Happy Day's With Him ♥

Happy Day's With Him ♥


Sweet Couple

The Only My Property Is you Shamsul Nashri

aww aww ! best gile semalam jumpe dia gila rindu aku dekat dia rase macam nak peluk kuat kuat.Geram tngok muka suci dia tu. haha "Abi buad lagi boleh nak catch simpan dalam hati and buad frame letak dalam bilik.Sebelum tidur kiss puas puas tak dapat tuannya dalam gambar pun jadilah".Dua hari dia luangkan masa cuti dia untuk jumpe aku thanks abi aku sayang sangat dekat kau.Suka sangat dia bila dengar suara dia nyanyi,dia nyanyikan aku lagu yang biasa tidurkan baby tu .

Alahh sweetnya happy sangat bila dekat dengan kau bahagia tak terkata.Aku tak akan lupakan saat-saat ini dengan kau.Tak semua lelaki yang akan buad macam mane yang kau buad dekat aku.Kau sanggup datang sini dengan penat keja main futsal lagi .Kadang-kadang kesian sangat dekat kau sanggup datang jauh-jauh
 demi aku.Aku sayang sangat-sangat dekat kau mohammad shamsul nashri.
maybe tanpa kau aku tak akan dan tak mungkin sehappy macam hari ini .
umi hargai sangat semua tu sayang :)

this is for you m.shamsul nashri :-
 promise me you will not leave me. Whatever happens,I still love you until the end of my life
listen here baby !









LOVE TASYA

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012