//Superdupaschaaa: Makna Di Sebalik Hadiah

Makna Di Sebalik Hadiah

HeyHey Tuesday !


Tak boleh tidur larr , adehh mata oh mata ape kena dengan kau nii haa .tidur sekejap je pastu bangun balik . alah kesah apekan :Dbangun-bangun terus carik lappy . buad ape lagi kan kalau update ini blog and onl muka buku FB lah .
Okey now aku ade satu tips dan makna di sebalik hadiah semua orang suka hadiah kan , tipu lah kalau tak suka kn lagi-lagi girl kan .5 makna di sebalik hadiah iaitu :-

Percutian

Sudah jelas dan nyata ,jika korang dapat hadiah berupa pakej percutian bermakna bf/gf korang ingin merakam kan kenangan terindah bersama korang. Dengan memanjakan korang juga akan menjadi satu perkara wajib sepanjang perhubungan yang terjalin .


Coklat Dan Bunga
Hadiah seperti coklat dan bunga boleg dikatakn mensimulasikan bahagian otak yang mempengaruhi hati seseornag dan membuat ornag tersebut memiliki perasaan gembira kepada orang.Yang menghadiahkan bunga itu . Manakala coklat pula mengandungi  phenylethylamines ,kandungan bahan kimia yang merangsang pengeluaran hormon endorfin yang boleh membuat diri seseorang bahagia. Maknanya memberi hadiah coklat atau bunag kerana ia boleh mewakili perasaan .


Pakaian 
dress
Diakui lelaki bukanlah golongan yang terlalu menitikberatkan tentang pakaian. Maka jika meneriam hadiah pakaian dari BF korang , itu bermakna si dia mahu sentiasa diingati oleh you all . Tetapi kalau sia dia memberi kasut tinggi sebagai hadiah , ia memberi makna yang berbeza . Mybe si dia mahu kan hubungan yang lebih intim daripada korang.


Barangn Berharga ( barang kemas )

Wahwaaahh . Rasa-rasanya susah nak jumpa girl yang tidak suka dengan barang-barang berharga seperti barang kemas , kan ? So , korang pastinya amat beruntung jika mendapat seornag BF yang kaya dan mewah seta tidak ada masalah dengan duit . Jika anda di antara BF korang yang menghadiahkan barnag kemas, maknanya dia sudah sedia untuk memberikan komitmennya kepada korang dan mahu hubungan tersebut berkekalan sampai bila-bila.



Made By HimSelf 

Jika seornag lelaki beri korang  sebuah hasil karyanya sama ada berbentuk puisi CD kompilasi atau koleksi album yang mengandungi foto korang dengannya,bermakna sebahagian daripada dirinya berada dalam diri korang sekarang .Malah si dia menganggap korang adalah insan yang sanagt istimewa .







LOVE TASYA 













With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012