//Superdupaschaaa: Sehari Bersama Budak Comel

Sehari Bersama Budak Comel


Nur Farahana

                            huh ! err x thu nk buat ape hari ni .aku bosan lah , nak buat ape ? x de apeape yg menarik lgsung . hurmm :( 
pusing punya pusing kat facebook t'tbe t'jumpe pic baby comel nie terus tepikat nak buad cite pasal die wahh ! femous   skejap baby gebu aku nie . huih! geram sekajp tngok pipi die yang macam bellon tu kn :).aku ade sepupu mcm nie sejibik mcm nie nama die putri adriyana natasya  bt mohd firdaus sedap kn nama die .yang penting natasya tu . haha eheh! nk promote nama pulak ! :D x sah klw x picit pipi die if jumpe dgn die sampai kn die naik rimas . haha sory yana sayang kak tasya terpaksa dik :D sape suruh comel sgt kn da kena kacau .  

BABAK 1 :balik kampung aritu mama die amanah kn aku suruh jage kn die.ala sekejap je tolong tngok2 kn ape lah sgt kn , sehari aku jdi mama die skejap mengade-ngade nk mcm-mcm smpi aku x boleh gerak jauh sikit dri die asyik nanges je. gedik betol ank firdaus nieh !x pe boleh sabar lagi :)
BABAK 2 : lepas tu mama die call aku suruh mandi kn die . adeh! aku da la x reti ,takut anak org tu lemas je . x pe aku berani kn diri  mandi kn si debab nakal ni. okey leps da siap nasib die diam time mandi kn  lalala  budak baik :) 
BABAK 3 : lepas da siap siap mandi sume tu aku kena buad kn die susu sbb die kata mengantok nak tidur . alahai  cute sesgt budak gedik nie . leps tidur kn die sume tu aku pon join tidur dgn die skali sedar-sedar dah pukul 7 . lantek lah sambung  je tidur :P  

p/s : rase mcm da ade anak sendiri pulak . hoho btw yana kakak sayang sesangat dekat kau la sayang w'pon degil&nakal 
nah amek nih MMMMUUUAAHHH


LOVE TASYA
 

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012