//Superdupaschaaa: Domokun Story ..

Domokun Story ..


Domokunkunkun .. kenape kau comel sgt haa !Act aku suke gile dgn anak patong ni .Senang cerita aku suke sume colection DOMOKUN . First  time tngok domokun tak comel langsung sebab mulut die tak reti nk tutup.haha 
But sekarang dah jadi kegilaaan aku . kecomelan dia membuadkan aku rasa macam nak letak dia dekat ketiak then tak nak lepas and tak mungkin lepas-lepas kot haha kejam gilakss :D ! 

Tadi mama cakap siap-siap cepat ikut mama pergi shoppink . Tiba-tiba kebosanan tahap cipan tenok semu ada
 -___- .Jalan punya jalan tiba-tiba ternampak si mulut besar ni. Dalam hati aku " Babi comel gila anak patong nii ehh nak lah nak lah , ohh binatang ni lah yang suke bukak mulut then tak reti nak tutup tu " ! . Sejak hari tu aku gilakan benda alah ini yang dipanggil DOMOKUNHOHO Aku dah sayang dekat kau lah domokun gemok . kau jampi aku ye :D! tiba-tiba je kan dulu kata tak suka.Gedik betol minah ni .HAHA "Benci tanda sayang"
❤ Mulai hari ini, colection domokun segala macam fasal benda dia aku tak akan tak beli mesti beli jugak kalau boleh nak borong sume biar aku sorang je yang ada dekat dunia ni. Bapak over dia nii , alah skali skala je kang berkala-kala kang kau menyampah nak termuntah pulak. AKU kUTUK KAU ! :D 

P/S : MAMA MAMA ! KAKAK DAH SUKA SI MULUT BESAR NI LAHH :D


                            
                                                                              

LOVE TASYA
                                                                                                                                                                                        

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012