//Superdupaschaaa: Birthday Girl

Birthday Girl



Animated Pictures Myspace Comments

aww aww ! happy ! .. 28 november tdi birthday aku huh! x sangka suda besar aku yea . :D  sgatsgat la happy..                                                    bgon dri tido tngok sume org dlm umah da tepacak depn katil aku . haha ingt kn ape la kn buat suspen je .dgn x mndi masam,serabai,air lior meleleh x sempat nk lap nie . HAHA siot je ayat (!)  lalu aku d'serbu oleh monyet-monyet (cousin la)
wish birthday aku then ingt kn leps tu da abis la .. d'org suroh aku klua umah*dalam atie ketakutan membuak-buak -.- ape la d'org nk buat dgn aku yg x berdosa nie :p . . blur sbntar ! hah! aku da agk kne baling tepung dgn telur ! Oh NO ! mndi pagi dgn tepung la jwb nye .. agak kejam bukan ! -__- 
leps da main , mndi tepung and da siap mandi-mndi semua . mama sruh msok bilik sruh siapsiap  sbb ade org nk dtg rumah  
aku ikut je ape yg mama suruh  .
msok je bilik tngok bnyk gile present .tekejut beruk sekejap 0.o .. tpi dlm hati bangga gila vavi HAHA . tasyatasya :D
ouh ya . x lupe sblom tu thnksyousomuch for yg wish birth  tasya oke . (amat d'hargai ) yng x knl teros da knl .:D
- lmbt update arini bru ade mase nk bukak cite - okey dah :)
thanks read guys

                                                                        
                                                                                                                    


HAPPY BIRTHDAY TASYA ! - wish untuk diri sendri - :D
..


Thanks for yg wish My Birthday ...
  • Arie (my abi)
  • mama
  • papa
  • hilmy
  • fida ashaari
  • syakir (badut)
  • fara muhd nizam
  • dexwan 
  • aidil asyraf (apek)
  • aiman farid (new friend)
  • shila
  • nina 
  • anith shahirah 
  • akim
  • abg farid (ken)
  • syafiq (sapek)
  • all facebooker<3                                                         
P/S : THANKSYOUSOMUCH GUYS 


LOVE TASYA


With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012