//Superdupaschaaa: Feeling out of control D':

Feeling out of control D':

1301286940_5_4ub-_large

Hey peeps !
Harini aku tak nak intro banyak-2 korang nampk gambar diatas ini ? Okey act aku langsung tak ade mood harini okey langsung "nothing" dah macam orang tak berperasaan . Dah 9hari setengah termasuk harini aku rase lain macam dalam diri aku ni , tak tahu kenapa . Nak kata aku tak pelangi *datang bulan dah habis . Aku tak faham kenapa dengan aku sejak dua menjak bermenjak-menjak lah boleh di kata kan perasan aku bertuka-tuka , mood aku berubah-ubah adakah itu normal ? sikit-2 marah , nangis , tak puas hati , ehh macam-macam lah . 

Mybe aku banyak berfikir , lagi pon baru-baru ni ada gaduh dengan bf tu yang rase tertekan membuak-buak . tipulah kalau korang tak pernah restling-ling sama korang punya lalink kankan :D lagi pon tak nak lah cerita hal personal aku dekat sini , aku cerita dekat korang sikit-sikit okey lah kan asal korang faham situasi aku sekarang . Nanti aku update yang seterusnya .  kbaii :' ))

LOVE TASYAPhotobucket 

With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012