//Superdupaschaaa: korean Style And Holiday

korean Style And Holiday






aku suke gile korean style sbb cute and simple but nice .fashion mcm nie memg fav aku dri dulu sejak azali lagi . amboi  ayat (!) HAHA . aritu g holiday dgn family kt jepun . smbil holiday tu papa ade keje kt sane so aku  ape lgi buat hal la kt sane means buat hal dgn mama sambil shopping  HEHE .  perrh ! excited gile ouh . sblm pegi da fikir mcm-mcm da nk shoppink ape kt sane nnti HEHE  . mcm-mcm aku shoppink . smpi aku x thu nk beli ape lgi da . contoh bju yg aku beli kt sane mcm kt dlm gambar kt atas nie .  cute kn ? . aku suke sgtsgt :D kenangan holiday kt sane memang best sgt and aku x kn lupe kn timetime aku kt sane. next time nk pegi lgi nk duduk lame-lame kt sane smpi boring tertungging :D . gonna miss you :'(     okey . x thu nk tulis ape da  byebye </3 :P


LOVE TASYA



With Love Nathasya ♥

No comments:

Post a Comment

ALL COPYRIGHT RESERVED BY AQILLA NATHASYA 2012